תחום הגישור ידוע כתחום מקצועי ואיכותי, אשר מעניק ללומדים אותו כלים פרקטיים ומשמעותיים לתחומים רבים בחייהם. בין אם אתם אקדמאים, עורכי דין, קואצ'רים, פסיכולגים, עובדים סוציאלים, מנחי קבוצות, רופאים או מנהלים, קורס גישור יכול לשפר את איכות העבודה שלכם בפרט ואיכות החיים בכלל. אז למה כדאי לעבור קורס גישור?

קורס גישור – 4 סיבות מנצחות

גישור הוא מנגנון יעיל לפתרון סכסוכים בדרך בריאה ומתאימה לשני הצדדים. סכסוכים הם חלק מחיינו, והם נמצאים בכל תחומי החיים: עבודה, זוגיות, משפחה, חברים, טיולים, שירות ועוד. בעזרת גישור של גורם מצד שלישי, ניתן ליישב סכסוך בדרך מכובדת וכזו שמעניקה לשני הצדדים אפשרות להציג את עמדתם. תהליך הגישור לא רק בא לידי ביטוי בפגישות הייעודיות לו, אלא לאלו הלומדים אותו, הוא מהווה ככלי חיוני, לכל אורך היום, באירועים קטנים כגדולים.

 

סיבה #1 – ללמוד את שפת הגישור

כפי שהתחלנו להסביר קודם לכן, בעזרת קורס גישור לומדים כלים, מיומנויות ומילים, שילוו את המשתתפים לא רק בפגישות גישור ייעודיות אלא לאורך כל החיים. בעזרת השפה הגישורית, תוכלו להשפיע על הסובבים עליכם ולסייע להם לפתור סכסוכים בצורה בריאה ומועילה יותר.

 

סיבה #2 – להבין את הצרכים של הצד השני

היכולת להבין את הצרכים של הצד השני ולהבין כיצד להעביר לו מסר בצורה אפקטיבית ומכובדת, היא יכולת שאולי פעם הייתה נחשבת לתוספת יפה, אך היום נחשבת להכרחית. יכולת זו היא חיונית, בין אם בחיי המשפחה שלנו, בין אם כאשר אנו נותנים שירות לאדם אחר ובין אם אנחנו רוצים לסייע לשני צדדים להתגבר על אי הסכמה..

 

סיבה #3 – לרכוש עבודה מקצועית

מגשר טוב זו עבודה במשרה מלאה. אלו שעוברים את קורס הגישור, ולוקחים אותו צעד קדימה, יכולים להפוך למגשרים שעובדים מסביב לשעון. ככל שמשקיעים בכך יותר, כך התגמול משתלם. עבודה בתור מגשר, היא עבודה מרתקת, מתגמלת ומעל הכל בעלת סיפוק אדיר.

 

סיבה #4 – להכשיר את הדור הבא

את יכולות הגישור שרכשתם, תוכלו להעביר הלאה. להנחות סדנאות, קורסים ופגישות בתחום. תוכלו ללמד את העובדים שלכם, את הקולגות, את התלמידים בבתי הספר ואת הילדים שלכם.

 

אנו מזמינים אתכם לקורס גישור מקצועי מטעמנו. מוזמנים ליצור קשר ולקבל פרטים נוספים.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?