זה קורה במשפחות הכי טובות; שני אנשים מבינים כי החיים המשותפים שלהם אינם עובדים בדרך שהם קיוו לה. מהרגע שמגיעה ההחלטה להתגרש, חל תהליך שברוב המקרים הוא מייגע, מתיש, ומעלה אמוציות.

עורכי הדין, מערכת המשפט, הרבנות, התביעה על רכוש, הסדרים וילדים, הופכים את התהליך הזה לאמוציונלי, וכזה שלעיתים קרובות מדי, מלווה בבכי, כעס, טינה ונזק.

עם זאת, אנחנו כאן להציע דרך נוספת. דרך שאולי לא תהפוך את כל התהליך למתוק וחייכני, אך כזה שמוריד את רמת הכאב, וששומר על הכבוד של שני הצדדים. הסיוע בתהליך גישור בעת גירושין יכול להיות משמעותי והכרחי.

למה עדיף לבחור בגישור בעת גירושין? 3 סיבות:

 

סיבה #1 –  המגשר הוא דמות מתווכת בין שני הצדדים

בעת תהליך הגירושין, שני הצדדים נעזרים לעיתים בגורמים חיצוניים שמסתכלים על טובתו של צד אחד בלבד ולא מסתכלים על התהליך מזוויות שונות. מגשר מקצועי, הוא גורם שמטרתו לסייע לשני הצצדים להגיע לפתרון הטוב ביותר עבורם.

המגשר המקצועי שם את צרכיו האישיים בפרט, ופועל יחד עם הזוג המתגרש, על מנת ששני הצדדים יהיו מרוצים.

מגשר טוב, יידע לקרוא את המילים שלא נאמרות, יידע להקשיב לטענות של שני הצדדים, ויידע להציג לכל צד, את הצורך האמיתי שהצד השני מדבר עליו.

 

סיבה #2 – לדבר כשאין עם מי לדבר

תהליך גירושין הוא לעיתים לא קל. וככזה, לעיתים, צד א' לא מעוניין לדבר כלל עם צד ב'. במקרה זה, מגשר יכול להיות גורם מתווך מעולה, כזה שלא מקדם אינטרסים של צד אחד בלבד.

 

סיבה #3 – לפתור את הדברים בדרכי נועם

החלום של זוגות מתרגשים רבים, הוא לעשות את התהליך הזה, עם כמה שפחות סבל וכאב. כאשר הם מתמודדים עם כך לבדם, ללא הכשרה או ניסיון קודם בכך, הם עשויים לפגוש את הכאב והסבל יותר מכפי שהיו רוצים.

מגשר מקצועי, אשר סייע לזוגות מתרגשים רבים לפני כן, יידע כיצד לנווט את התהליך בצורה הבריאה ביותר לשני הצדדים ובכך להתקדם בתהליך הגירושין בדרך המתאימה ביותר.

 

צוות המגשרים שלנו עומד לרשותכם לכל שאלה והתייעצות.

כתבות נוספות

11.09.2023
גישור עסקי בעולם המודרני
22.12.2022
בית המשפט העליון מצופה לחזק את שיטת הבוררות
19.10.2022
האם הליכי גישור יכולים להציל את חיי הנישואין שלכם?